VW Golf doczekał się sześciu generacji (premiera siódmej ma nastąpić za dwa lata), które składają się na 35 lat historii motoryzacji. To kultowe auto, które nazwę zapożyczyło od prądu morskiego (Golfstrom), zapoczątkowało segment samochodów kompaktowych - klasę C.
VW Golf (w tym VW Golf 3) ma też swój udział w historii polskiego społeczeństwa. To właśnie nim najbardziej chcieli jeździć polscy kierowcy w latach 90. Tak było również z "trójką", która choć nie powala wyglądem nadwozia, to jednak jest solidnym autem, więc wciąż cieszy się popularnością na rynku wtórnym.
Dzisiaj wielu z nich ma już pojazdy innych marek, lecz wciąż czuje sentyment. Niektórzy jeżdżą nim hobbystycznie jako drugim samochodem w rodzinie. Miłość nie ustała, a jej wyrazem jest Klub Golfa.
Kiedy pojawił się trzeci Golf? VW pokazał go światu w sierpniu 1991 roku, czyli prawie rok po upadku muru berlińskiego i zjednoczeniu Niemiec. Był więc wyrazem wolności, zaufania, bezpiecznej przyszłości. Właśnie takie wartości podają ci, którzy mieli przyjemność go użytkować.
W Golfie 3 zaokrąglono linię nadwozia, a okrągłe reflektory zastąpiono bardziej prostokątnymi. Mimo to nowy samochód bardo przypominał poprzednika. Podobnie ma się rzecz, jeśli chodzi o wnętrze:
Współcześnie wybór oraz dowolność działań kosmetycznych jest w takim stopniu obszerna, iż niemalże każdy, choćby bardziej wybredny pacjent wybierze coś dla siebie.
W rytm muzyki, pokonuje się konkretny dystans ze stałą prędkością. Dzięki pojawieniu się w branży rowerów stałych, wyposażonych w czujniki mierzące rozliczne właściwości (między innymi tętno) a także w liczniki spalania kalorii, przebytego dystansu, szybkości, zakresu kwestie jazdy, lekcje robione przy użyciu roweru stacjonarnego są wiele bardziej wydajne, bowiem dają możliwość ażeby wycenić faktyczny rezultat.
Przepis taki odnosi się do handlowych punktów notujących obrót pokaźniejszy niż 20 tys. zł, za to istniejące firmy mają większy limit - czterdzieści tys.